Hej igen

i onsdags da det var dags att aka tillbaka till jobbet forsov jag ju mig saklart. Vaknade klockan 9 i panik och rusade till jobbet. Som tur var hade vi en extra person inne pga Hilda som dagen innan sa nar folk hade klagat da hon inte gor allt som vi gor "FUck this, im going home. And im not fucking coming back either".. men hon var iallafall tillbaka pa onsdagen :S

Annars har jag inte gjrot sa mycket. Igar daremot for vi in till Manchester med Adam och nagra och drog oss till The Academy. Dar var det nagon sorts festival och det forsta bandet somspelade pa club academy var vara vanner sean, scott, connor och joes band. det var sjukt kul att se dom spela och dom var forvanandsvart bra ocksa :)

efter att dom spelat klart for jag och wifl hem. Vi orkade inte stanna kvar bara for att missa det sista taget hem och sen masta ta taxi hem. sa jag laste den resterande tiden av kvallen och wilf nordade sig framfor datorn :P

har ar lite bilder fran igarkvall :)





connor

scott

joe

sean



hade en video ocksa. ska forsoka ladda upp den pa youtube och lagga in den har :P
nu ska jag aterga till mitt lasande dock. the host.. jag ar helt fast :) stephenie meyer skriver sa sjukt bra :) det var forovrigt hon som skrev alla twilight bockerna :)

jaja, vi hors sen!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0