Hmpf

dom ringde idag fran curry digital dar jag bestallt kameran ifran och sa att betalningen tydligen inte fungerat eller nagot och att jag maste fixa det imorgon innan klockan 4. snyft. jag vill ha min kamera liksom! :(

Annars gor vi ingenting. Vi har stadat rummet. Eller wilf har stadat. jag holl mig mest undan da han ville gora det sjalv :P Jag har ansvaret for tvatten dock. och det ar inte lite som behover tvattas :O annars har jag mest last min nya bok pop tart. ratt skont med en ganska oserios bok efter att ha last tusen stralande solar som var valdigt sorglig..

nu ska vi kaka nagot. jag svalter! och sen blir det lite mer lasning och sen sova.. jobb imorgon :(


1 kommentarer

Johanna WP

varför köper du den inte ute i en fysisk butik? :)

Datum: 2009-07-05 Tid: 22:24:19
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0