irriterande folk

igar sa var ju michael jacksons minnesstund. 12 arige shaheen fran britains got talen sjong "whos loving you".. vilket jag tyckte var sjukt bra och jag tyckte det var sa bra for honom att fa aka dit och sjunga for sin idol.. men javla lorraine pa jobbet slanger ur sig

"a 12 year old singing on his memorial? thats fucking stupid. why would you do that when he was obviously a pedo"
sjalv tror jag inte michael var en pedofil, bara ett litet barn i en 50arings kropp.
men men. skit samma. nu slapper vi michael.


2 kommentarer

mamma

Tror jag ska ta ett snack med den där j..la kvinnan, skicka henne till Sibirien kanske;P puss

Datum: 2009-07-09 Tid: 15:15:45
Johanna WP

Hon verkar faktiskt helt störd. Ingen verkar tycka om henne, så varför slutar hon inte bara? :s

Datum: 2009-07-10 Tid: 12:49:39
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0