"Look, I've made a baby!"

Idag pa jobbet gick en maskin sonder sa under ungefar 2 timmar satt vi mest bara upp och ner och gjrode ingenting. Kev har nagon sorts gron lergrej (som han tydligen ska trana handlederna med?) som jag lekte med. Jag gjorde ansikten och skoldpaddor och tillslut en babis som jag tyckte var jatte sot men som alla tyckte var acklig och laskig :(

Har varit ovader idag. Blixtrade och askade hur mycket som helst och alla lampor i fabriken blinkade. Jag var ratt radd.. men klockan 3 sken solen och himlen var bla. Jag blir aldrig riktigt klok pa england :P

Forresten insag jag just nu att jag skriver pa svenska. jaja, vi varvar val antar jag :P

efter jobbet drog jag ivag till gymet och hade ett harligt pass dar :)

Ikvall ar det en spakarring pa The Welly ,sa jag ska dit och se vad hon tror om min framtid. jag tror inte pa sadana saker.. speciellt itne nar det ar nagon pa the welly. men kan ju vara kul att se vad hon hittar pa :P

Jag uppdaterar er om hur min framtid ser ut och vad som kommer handa med mig :P
vi hors!


1 kommentarer

mamma

Låter som en bra dag tycker jag... fast minus spåkärringen nu när man vet hur dålig hon var;P puss löv ya

Datum: 2009-07-31 Tid: 17:03:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0