Mardrommar

Har inte sovit bra alls inatt. vaknade runt tva av att jag skakade och grat och wilf var tvungen att hala om mig och lugna mig. har haft mardrommar hela natten. sjukt irriterande :/ har darfor varit grinig och trott pa jobbet, men trots det har det gatt bra.

nu ligger wilf och laser som vanligt och jag ska forsoka klura lite pa en ny design. ar sa less pa den jag har nu :/

annars hander det ingenting ikvall. blir en tidig kvall.

jag langtar forovrigt till nasta vecka da mamma och morgan kommer :)


2 kommentarer

lina

usch. mardrömmar kan verkligen förstöra hela dagar. :/

Datum: 2009-07-06 Tid: 20:47:36
Blogg: http://dalimania.blogg.se/
mamma

lilla gumman jag kommer;D puss

Datum: 2009-07-10 Tid: 13:24:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0