Memorial

jobbet idag gick bra. skurade maskiner och grejor eftersom att vi var 2 extra personer pa jobbet. det var ratt skont att inte ha den jobbiga kvinnan i orat hela tiden och bara gora allt i sin egen takt. tydligen ar hon arg pa mig. jag vet inte varfor. kan vara for att jag jobbade ensam med andrew storre delen av dagen och hon nu tror att vi har en affar.. (hon tror att holly och andrew har en affar eftersom att dom ar valdigt bra kompisar). men men skitsamma.

nu ar jag hemma iaf. ska ga ner och titta pa michael jacksons minnesstund pa tv och sen lasa lite.

vi hors sen :)



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0