The taking of Pelham 123



Jobbade idag och direkt efter det akte vi in till Oldham och hamtade ut nya piller till mig, kakade subway och tog sedan bussen in till Manchester.

Vi gick pa bio och sag "The taking of Pelham 123".. Den var superbra! Och jag alskar verkligen Denzel Washington. Han ar en underbar skadarspelare! Jag tycker verkligen ni ska se den filmen :)

Nu ar vi hemma. hade tankt ga ut, men digsy, kev, ben och luke bestamde sig for att kopa 2 flaskor tequila, ga hem till kev och supa sig dyngfulla. Ingenting somv i kande oss sugna pa att gora. Sa jag ska lagga mig med min bok "flickan som lekte med elden" (har dock bara ungefar 20 sidor kvar) och ata fruktsallad :)

vi hors imorgon!

pusspa er


1 kommentarer

Johanna WP

Jag har länge funderat över orginaltiteln på den där filmen. På svenska heter den "Linje 123 kapad", vilket typ är det töntigaste jag hört.

Datum: 2009-08-04 Tid: 12:30:55
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0