Tragiskt

I fredags pa festen traffade vi en 16 arig kille, eller var han 17? iaf sa ar han med i armen. visst lonen ar bra osv, men han vantar nu pa att bli skickad till afghanistan. De senaste 10 dagarna har 15 engelska soldater dott och en av dom var hans van. han blev sprangd i bitar. Visst, att kampa for sitt land tycker jag ar bra.. men seriost. han har flickvan och allt. jag hade brutit ihop om jag visste att wilf skulle aka in till afghanistan och att risken att han skulle do var valdigt stor.

jag vet inte vad jag ville saga med det har. men jag blev valdigt ledsen nar jag horde allt det har. urs jag svamlar. jag kanske borde aterga till min bok :S


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0