Vad som hant hittills.

i tisdags efter jobbet for jag och carol ivag till flygplatsen for att hamta upp mamma och morgan. det var underbart att se dom igen och det blev mycket kramande kan jag lova.. speciellt eftersom vi inte setts pa 7 manader! sen akte vi hem. carol borjade med maten. mamma hade "julklappsutdelning".. gav mig alla saker jag bestallt fran sverige. visar sen vad jag fick :) sen drog vi till the welly medans maten lagades och drack lite ol. kakade och sen var det dags att sova.

igar jobbade jag till 5. mamma och wilf motte upp mig efter jobbet. vi gick hem och gjorde oss iordning och sen for vi in till manchester. kakade lite och sen delade vi upp oss. jag och wlif gick och tittade pa harry potter och mamma och morgan gick till nagon pub. Harry potter var sa sjukt bra! javulskt coolt med 3D! tyvarr hade vi daliga platser da vissa hade koat sen 9 pa morgonen :P men den var underbar anda. Efter bion mottes vi upp. Tog en drink pa Hard Rock Café och sen tog vi taxi hem.

Idag har jag jobbat. Mamma och morgan kom forbi pa lunchen och dom fick en liten rundtur pa jobbet och fick traffa de flesta av mina jobbarkompisar. Klockan 5 gick jag hem. Sag pa lite tv med mamma och morgan, vi gjorde oss i ordning och sen for vi till Uppermill med Carol for att mota upp Mick (wilfs pappa) pa shalimar (indisk restaurang) och sa kakade vi lite mat. Sen akte vi hem, gick till puben. Drack ol, spelade biljard och hade det allmant trevligt. Sen nar vi kom hem spelade vi plump och nu ska vi sova.

Jag ar ledig imorgon men wilf jobbar sa jag ska ta med mig mamma och morgan in till manchester och vi ska shoppa lite. Det ar ju mammas fodelsedag sa det blir att kopa presenter osv :)

Jaja. det var allt jag ville saga. Ska kopa ett minneskort till min kamera imorgon sa efter det far ni lite bilder :)

Vi hors!


1 kommentarer

Hanna

jaha :) jag får tvinga med min pojkvän att se den nästa vecka :p

Datum: 2009-07-19 Tid: 10:54:05
Blogg: http://hannaaakesson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0