working 8.15 to 5, what a way to make a living.

jag ar sa less pa att jobba. speciellt med det jag gor nu. jag vill gora nagot jag tycker om, med nagot som kan utmana mig osv. men man ar fast i en jakla fabrik med en massa idioter. Imorgon ska wilf dock jobba dar och pa fredag. sa da far jag valdigt underbart sallskap :)

annars da? om 6 dagar kommer mamma och morgan. jag vill att det ska vara imorgon. jag saknar dom sa fruktansvart! sen om 7 dagar blir det harry potter premiar med wilfy. superbra. nasta vecka kommer bli bast :)


1 kommentarer

Johanna WP

Det finns inget annat jobb du kan söka då? :)

Datum: 2009-07-10 Tid: 12:51:35
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0