Beerwalk

I lordags var det som sagt beerwalk. vadret var trakigt men folk traskade anda och drack ol for valgorenhet :) Klockan 2 startade det sa vi stallde oss utanfor the welly och sag pa de tappra hjaltarna som vandrade forbi. dom var roliga :)

Efter det for vi hem en stund och sloade och sen traskade vi till church inn dar nastan alla var eftersom att det var nast sista stoppet men de flesta stannade dar. aven fast det tog 20 min att ga pa toaletten och 20 min att bestalla i baren var det ratt kul. traffa manniskor och se roliga utkladda personer och sa :) sjalvklart vart vi ratt packade och runt halv 12 var det alldeles for kallt sa vi tog en taxi hem :)

Vaknade runt 9 dagen efter och tog tio i 11 taget in till manchester och fikade med angelica som ar en svensk som bor i manchester :) det var trevligt och hon var en mycket trevlig tjej :) och antligen har jag fatt traffa en svensk efter mitt ar har :P Forhoppningsvis styr vi upp nagot nasta helg da det ar midsommar :)

Idag var det tillbaka till jobbet och sen vart det middag pa kingfischer med robs syster och fastrar (eller mostrar?) lite biljardspelning pa the welly och nu ar vi hemma.. imorgon far jag min cykel btw :)

har kommer lite bilder fran beerwalk!








digsy och sam :)









1 kommentarer

mamma

Va blond du har blivit puss älskar dej

Datum: 2009-06-09 Tid: 06:47:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0