Fredag

Sa vad har hant sedan sist?
- jag har jobbat och varit irriterad pa argenturmanniskorna
- igar sa en av dom att jag var otrevlig for att jag inte kunde visa henne hur hon skulle lasta pallarna da jag hade fullt upp med alla blue loos som foll ner pa golvet da maskinen inte funkade. javla idiot.
- solen har varit framme och det har varit supervarmt.
- pga solen har det varit hemskt att jobba.  varre an att steka hamburgare pa frasses under sommaren. johanna vet da hur jobbigt det maste vara
- har hangt pa puben en del
- har varit och gymmat och kannt mig ratt duktig faktiskt
- michael jackson har dott
- har blivit jagad av en hund pavag till gymmet. den jagade mig da jag cyklade och jag var radd for den forsokte bita mig i benet.
- jag dansade omkring pa jobbet som ett skamt och de 2 dryga argenturarbetarna trodde jag var serios och skrattade at mig. men jag skrattade at dom nar dom dansade runt seriost och sjong som krattor.

sen har det inte hant sa mycket mer.
solen skiner och det ar sjukt varmt. vi ska formodligen ut i manchester ikvall.. emn om jag kanner mina vanner ratt kommer det nog inte bli av. da kommer jag bli arg.

nu ska jag forsoka dra med mig wilf till puben.
vi hors!


1 kommentarer

Johanna WP

Seriöst, värre än värmen på Frasses? Jag lider med dig. Sjukt hur mkt man kan stå ut med för pengar :p

Datum: 2009-06-29 Tid: 16:36:38
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0