Helg


Igar efter jobbet gjorde vi oss iordning for att vi skulle till Oldham med Digsy och nagra. Vi mottes upp pa the welly, spelade killer (biljard) och jag vann £7 :) men sen bestamde dom sig for att dom inte ville till Oldham och istallet for dom till Uppermill som dom gor VARJE helg! sa vi for hem igen och jag var inte lycklig. Vi sag halva Sexdrive och sen somnade vi.

Imorse kom Jon forbi och vi gick till cafet och at full english breakfast. annars har jag mest bara legat i sangen och tittat pa Privileged. Nu ska vi bestalla mat och se pa Inside man.

imorgon blir det ikea med wilfen och sen film igen. Kanns skont med en nykter och harlig helg :)

forresten sa har vi bokat biljetter till Harry Potter premiaren! JAG AR LYCKLIG! den ar i 3D ocksa sa det kommer bli sjukt sjukt sjukt bra :) den 15 Juli. Synd bara att mamma och morgan inte forstar nagot utan undertexter och inte ville folja med. Det kommer bli kul och se hur dom klarar sig har da det inte finns undertexter rullandes da folket pratar ;) jag far val helt enkelt vara en tolk :P


2 kommentarer

mamma

Hörredu det där behöver jag inte ta;P förstår engelska hur bra som helst, men filmen tappar poäng när jag ska sitta å koncentrera mej å höra alla ord, missar å tappar handlingen, hur tror du vi klara oss i turkiet?!! det var ju bara jag som kunde engelska om än lite huller om buller, men jag skulle vilja se den engelskman som kan prata svenska med mej hmmm!!! så dom ska ba va nöjd:D puss älskar dej

Datum: 2009-06-21 Tid: 09:25:34
Johanna WP

Det skulle nästan vara värt att åka till England bara för att smälla i sig allt de äter till frukost...



& jag tror HP i 3D blir jävligt fränt!

Datum: 2009-06-29 Tid: 16:38:56
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0