Helgen

I fredags for vi ju alltsa in till manchester. vi traffades pa tagstationen klockan 21.50 och akte in. De gick  till en pub och vi gick och kakade eftersom vi inte atit middag an. Vi mottes upp pa puben som da slutat servera ol och gick vidare till en annan. Pa en blev vi inte inslappta eftersom att man inte fick ga in i grupp utan bara i par (?), men hamnade pa en mycket battre pub som jag inte minns namnet pa. Dom spelade iaf superbra musik och det var skon stamning dar, tyvarr var olen svindyr :(

Efter det drog vi till The venue, dar jag aven traffade 4 svenska tjejer som jag dansade med under kvallen :) vi for hem alldeles for tidigt for min smak. jon lag utanfor och sov och tim som fyllde ar kande for lite mat. sa jag wilf och jon hoppade in i en taxi hem, svettiga och ackliga efter att ha dansat runt som galningar till 60-70-80-tals musik :) Jon somnade i taxin och det var ett helvette att vacka honom och fa honom atth oppa in i framsatet da vi var hemma. men vi lyckades efter ungefar 15 min av nypandes och grejor.

Igar gick jag omkring med min pyjamas hela dagen. Vi kakade pizza och sag pa Chaos och Borat. och bara tog det lugnt. Det var mys :)

Nu har vi just vaknat. jag ska pallra mig ivag till affaren och kopa nagot att dricka och wilf ska gora bacon och ost mackor :) Blir nog att dra sig ut nagot och se pa Cricket eller nagot. sjukt varmt ute, men inte riktigt soligt. men vafan, vem bryr sig.

Jag saknar dock att bo hemma da man kan ta cykeln eller bilen till stranden. Vi har ingen strand har och ingen stans att sola. :( :(

jaja, vi hors sen!


3 kommentarer

Johanna WP

Ingen strand i England? Hur går det till? Eller jaha. Det kanske är långt.. Har de ingen mysig bakgård? ^^

Datum: 2009-06-29 Tid: 16:34:26
Blogg: http://ilky.blogg.se/
hanna

vad fin blogg du har :)

Datum: 2009-06-30 Tid: 09:30:52
Blogg: http://hannaaakesson.blogg.se/
Hanna

Hur är det att bo i England egentligen :) ?

Datum: 2009-06-30 Tid: 12:16:05
Blogg: http://hannaaakesson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0