idioter

i lordag da rob gick till affaren tog han med sig jack. han band fast honom i lyktstolpen utanfor och kopte sina grejor. nar han kom ut var inte jack dar langre. han tittar over vagen och ser en man utanfor puben som star dar med jack hangandes i sitt koppel och en massiv hund star och skaller at honom och forsoker attackera honom. jack har strypkoppel och kunde knappt andas och var livradd. rob gick over och fragade vad fan han holl pa med och hans svar var "vi har bara lite kul"

vilken javla idiot!! nar jack kom hem var han livradd och satt med svansen mellan benen och bara satt. stackarn :(
finns sadan javla sjuka manniskor i varlden. vanta tills vi far tag i honom!


wilf och lille jack forra sommaren


1 kommentarer

mamma

Det skjuts för lite å när det väl skjuts så är det för högt:P lr hur. Jag tar honom när vi kommer puss

Datum: 2009-06-16 Tid: 15:36:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0