Remember the titans



Har just sett en av mina favorit filmer "Remember the titans". Har sett den hur manga ganger som helst men alskar den lika mycket varje gang. Wilf har daremot aldrig sett den sa vi sag den ikvall och han alskade den ocksa :) Sen ar det superbra soundtrack ocksa saklart :)

forutom det har vi grillat idag och jag har varit pa ikea och shoppat lite mat.. bla knackebrod, kaviar, saltafiskar, blabars saft, blabar och hallon sylt. Och sen kopte jag en svensk varmkorv ocksa. underbart :)

nu ar det dags att sova.. jobb imorgon, och efter det gym :)
Vi hors..


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0