Sorry

Har varit skitdålig på att uppdatera.. men solen har varit framme och jag har försökt ta vara på varenda minut! händer ju liksom inte så ofta här. Jag är iallafall bränd och har typ soleksem eller något.. Men men skitsamma. lite färg har man ju iallafall fått. Inte lika kul är det dock att vi igår spenderade 3 timmar i bil i solskenet och att jag idag har varit tvungen att jobba. men vad gör man inte liksom.

på fredagen drog vi till puben direkt efter jobbet och satt i solen. jag vart packad och for hem och försökte sova.. kvällen slutade dock med att jag och wilf åt pizza och såg på film :)

på lördagen så for vi in till manchester och skulle trycka pappas fotbollströjor.. men dom hade inte L, H och en massa andra bokstäver som var de vi ville ha. Så Wilf ska fixa det imorgon. Kom dock hem med ett par jeans leggings :) Kvällen spenderades med pizza igen (vi är feta och lata) haha och så såg vi på "Body of lies" vilket var en riktigt bra film :)

Igår såg vi typ 10 min av cricket i solskenet. Jag satt dock ute på bakgården en timma eller något när jag just vaknat och läste min bok som jag förövrigt läst ut nu (Män som hatar kvinnor) sjukt bra :) Brände mig dock vilket inte var så kul. Sen hoppade vi alla in i bilen och drog iväg till Nantwich och släppte av Wilf där. Han hade exams idag så han ville inte riskera att missa det så han bodde på ett bed and breakfast inatt. Vi tog en öl på puben och sen drog vi hem igen.
Jag spenderade kvällen genom att läsa och så. Fick sova ensam vilket inte var kul alls :( Men som tur är så är han påväg hem nu :) och dessutom har han shoppat underkläder åt mig. YEAY!

Jag har huvudvärk så jag ska lägga mig och vila en stund innan det blir mat och grejor.

Vi hörs sen :)


2 kommentarer

mamma

Spara lite sol tills vi kommer hörreduru;P puss älskar dej

Datum: 2009-06-05 Tid: 11:53:05
Johanna WP

Vi kan ta det på msn här ngn dag! Handlar om ngn du inte heller har mkt till övers för :p

Datum: 2009-06-06 Tid: 10:03:08
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0