Whit Friday

Igar var det whit friday. En dag da alla i saddleworth gar ut, band spelar pa gatorna och alla dricker och ar glada. tyvarr regnade det dock sa det var inte sa kul som man forvantat sig. Vi gick iaf till the welly med digsy, big kev, hans flickvan och matt. drack lite ol och sadar och gick sen in till uppermill. de andra gick in pa en pub men vi fortsatte in till dobcross och hangde hos adam en stund. kande mig som en mormor dar eftersom att hans vanner som var dar var valdigt omogna och fulla. inte sa kul. jon och bunny kom dit och vi drog med dom till delph pa en "hemma fest" dar det inte var mycket folk alls. bara jons kompis gang. korde lite olspel och sen borjade jon och bush braka och det var kaos.. vi traskade till dobcross och tog en taxi darifran hem. kom hem.. var full som ett agg, dyngsur av allt regn och trott. somnade ratt snabbt :P

idag ar det beerwalk (regnar igen) sa vi far se vad vi gor.. klockan 2 borjar beerwalk dock sa vi ska ga och titta pa vara vanner som har klatt ut sig och sa. ska se om jag kan lana carols digitalkamera och ta lite bilder pa folket.. for mina mobilfoton blir skitdaliga.. maste verkligen kopa mig en riktig kamera.

har forovrigt bara 1 bild fran igar. ska forsoka ta fler idag :P

jag och sophie :)


1 kommentarer

mamma

Gud va gulliga ni är:) puss älskar dej

Datum: 2009-06-09 Tid: 21:19:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0