Det ar dags att sova

Jag och Wilf har kakat pasta, sett tva avsnitt av Veronica Mars och nu ar det dags att sova. Ny vecka imorgon.. Jag ar glad dock.. for det betyder att London resan narmar sig med stormsteg :) Nasta Onsdag bar det av och jag ar sa javla taggad :) Vi har dock inte bokat tagbiljetter an, men forhoppningsvis loser vi det imorgon :)

Btw. Jag maste bara saga att jag ar varldens lyckligaste manniska. Jag kan inte fatta att jag hittat nagon jag alskar sa mycket och som alskar mig sa mycket tillbaka. En person som verkligen forstar mig, som kanner mig helt och hallet, en person som har samma sjuka humor som jag och som ar varldens underbaraste manniska.. och att han ar min, det fattar jag verkligen inte. Jag ar iaf valdigt valdigt lyckligt lottad. Wilf ar bast i hela varlden..

Puss och godnatt :]


1 kommentarer

mamma

HÄRLIGT!!:D puss jag älskar dej åxå mest i världen

Datum: 2009-03-16 Tid: 13:30:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0