Flowers


Igar for wilf pa fotboll efter universitetet och kom inte hem forran 11 igar kvall. Jag var inte overfortjust i idén eftersom att det var kallt, blasigt och regnade som satan och han var forkyld. Men pojkar lyssnar inte pa sina flickvanner. Wilf trodde iaf att jag var arg pa honom (eftersom att jag somnat nar han kom hem osv) sa han overraskade mig med blommor nar jag kom hem fran jobbet idag och bad om ursakt. Jag var inte arg och sa at honom att sluta be om ursakt, och att han var sot som kopt blommor at mig. Dom ar rosa och fina och star nu har i rummet sa jag kan visa upp dom for vem som helst som kommer hit. Jag har varldens basta pojkvan :)

jobbet har gatt bra och nar jag kom hem sa myste jag och wilfen :) Nu ska vi ata och se Veronica Mars och sen ska jag in i duschen, lasa lite shopaholic (formodligen lasa ut boken) och sen blir det ett nytt avsnitt av Veronica och sen sova. Gud vilket exotiskt och spannande liv vi lever har i England :P

Vi hors


2 kommentarer

fia

åhw, gullig han är :)

Datum: 2009-03-04 Tid: 21:53:03
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
mamma

Ja ni är för söta ni;P å du har världens sötaste pojkvän puss älskar dej

Datum: 2009-03-05 Tid: 19:33:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0