Helgen


I fredags for jag till frissan efter jobbet och fixade mitt har. Efter det drog jag in till Manchester, kopte 2 bocker och motte upp Emil Nilsson, Bjorn Carlsson och Jocke Karlsson eftersom att dom var i Manchester for att se fotboll. VI gick till food qourt och kakde och pratade. Det var trevligt :)

efter det akte jag hem, fixade mig lite och vi gick till the welly och motte upp digsy, adam, kev, clayton och luke. vi spelade lite biljard och akte sen till church inn. super trevligt :) jag wilf och digsy bestamde oss for att ga hem, vilket alltid ar lika kul. dyngpackade vinglade vi hem och pratade om universum och liv pa andra planeter. valdigt djupt och spannande hahahah.

igar var jag hemma hela dagen. vi sag pa veronica mars, kakade mat och myste. skulle egentligen pa pokerkvall men detv ar skont att vara hemma istallet :)

Nu har jag just atit frukost/lunch. wilf har gatt ivag till parken for att spela fotboll och jag ska lagga in lite ny musik pa ipoden och ga pa en powerwalk/jogging tur :)

vi hors sen :)


2 kommentarer

lina

åh, vad fin du är! :)

Datum: 2009-03-15 Tid: 14:27:28
Blogg: http://dalimania.blogg.se/
lina

tack. :) med mig är det fint! hur är det själv?

Datum: 2009-03-15 Tid: 14:57:59
Blogg: http://dalimania.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0