Det slutade med att vi

hamnade pa the welly med digsy kev matt & luke. sen fick jag traska genom vattgras och lera med mina tygskor till uppermill dar vi tog en drink pa the grandby, kakade en kebab och sen for jag och wilf till church inn dar vi traffade jon och hans vanner. dom forsvann dock ratt fort. hade en ratt trevlig kvall men folk irriterade mig och jag saknade johanna alex och bea sa sjukt javla mycket sa det finns inte. var nara att grata sa manga ganger..

nu ar vi hemma dock efter ett besok pa ett bageri dar vi fick gratis brod, brownies, morotskaka och grejor.
nu ska vi se film eller nagot och sen sova. vi hors sen!
puss hej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0