Nostalgi

Eftersom att min dator fungerar igen så har jag spenderat väldigt mycket tid genom att titta på gamla bilder, lyssna på gammal musik och drömt mig tillbaka till Sverige. MInnen från alla roliga stunder jag min familj och mina vänner haft tillsammans. Jag saknar dom så otroligt mycket!

hade tänkt lägga in lite bilder men min dator är fruktansvärt seg, så jag får göra det lite senare.
nu ska jag göra mig iordning för manchester. Wilf for just och spelade fotboll så jag får fara in själv. Vi ser väl om det blir bio ikväll eller inte.. hejdå


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0