Jobb

Forovrigt borjar jag nu bli orolig over mitt jobb. Roboten dom pratat om sa lange kommer tydligen i veckan.. sa jag vet inte hur lange jag kommer ha mitt jobb. forhoppningsvis tar det manader for den att fungera.. men man vet ju aldrig. Forsoker spara sa mycket pengar som mojligt sa jag inte behover flytta hem. for det ar verkligen min mardrom (inte for att jag hatar sverige och alla dar och inte saknar er.. utan for att jag maste lamna wilf och bo i ett annat land). Forhoppningsvis har jag fatt ihop lite pengar att leva pa innan dom gor sig av med mig sa jag kan leva pa det innan jag hittar ett annat jobb. Ska aven kolla upp hur det funkar med att plugga har.. for det hade jag garna gjort ocksa.. och om jag gor det ar finanskrisen forhoppningsvis over da jag ar klar och jag kan valja och vraka bland jobb.. onsketankar dock.. jag hade ju garna vunnit pa lotto osv..

men som mamma sa "Man ska inte mala djavulen pa vaggen".. ja alla sager det egentligen. Jag ska inte oroa mgi forran jag behover det.. sa just nu tar jag varje dag som den kommer. sparar pengar och haller humoret uppe. for carol sa att hon kanske kunde fixa mig ett jobb pa hennes skola om det verkligen krisade sig..

jaja.. nu ska jag forsoka ta reda pa vars fan wilf har tagit vagen. :P


1 kommentarer

mamma

Måla faan på väggen sa jag juh:) puss älskar dej

Datum: 2009-05-06 Tid: 13:02:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0