Manchester united förlorade haha

Jag har haft en fruktansvärd huvudvärk idag och den håller fortfarande i sig.. Gick och la mig en stund när jag kom hem och sen bar det av till The Welly för att titta på Barcelona - Manchester United. Vi förlorade men Barcelona förtjänade att vinna :)

Vi har just käkat korvgryta och rabarber paj.. underbart gott :)

imorgon är det tillbaka till jobbet som vanligt. det kommer bli en helvettes dag dock eftersom att 2 maskiner är igång och vi kommer ha massor av folk från argenturerna och dom är värdelösa.. de flesta av dom iaf.

Jaja, nu ska jag lägga mig och försöka sova bort min huvudvärk.
Vi hörs!
och välkommen hem förresten mamma. Hoppas du inte är allt för brun nu! :P

hejsvejs


2 kommentarer

mamma

Jag ser ut som en n.... fast så får man inte säga å nej inte så farligt men färg har jag fått, å vi har haft så fantastiskt bra. Kram älskar dej

Datum: 2009-05-28 Tid: 17:44:37
mamma

Ha ha,jag ser ut som en n....!!!så får man ju ej säga, men skämt å sido ganska brun är vi faktiskt å vi har haft så jäkla skönt, nu längtar jag tills vi ska till dej... puss älskar dej

Datum: 2009-05-28 Tid: 19:06:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0