Mandag

For att vara arlig hander det ingenting for tillfallet. Jobbet idag gick bra, var en lugn och skon dag, forutom att Lorraine fick nagot psykbryt da jag fragade henne en enkel fraga. Sen holl Chris pa med nya airfreshener lukter och kokade dom i micron (?) i fikarummet.. sa det stank "apelsinchoklad". Sa jag har haft en fruktansvard huvudvark. Sen blev inte dagen battre da det borjade osregna da jag skulle ga till gymmet. och nar jag bestamde mig for att ga hem var wilf och carol i ashton och kopierade hans ritningar.. sa jag gick till puben och satt dar som ett fan. Tog mig in till slut dock

Nu sitter jag och tittar pa rena rama rolf (fraga mig inte varfor jag kom pa att titta pa det), men jag har da saknat det :)
Jag ar forovrigt ledig pa mandag nasta vecka sa jag har en langhelg vilket kanns underbart, bara sa ni vet.

och mamma, forlat for att jag inte svarade pa msn, men wilf attackerade mig haha. jag hoppas du har det superbra dock :)

Jaja.. bor tanka pa att laga mat ocksa.. men det blir nog chippyn ikvall. jag ar inte sugen pa att laga mat och wilf har inte tid.. sa onyttigt, snabbt och enkelt later superbra :)


1 kommentarer

Patella

Hej :) Jag bor lite utanför Manchester också i Bury :P Har bott här sen 2 jan 09. Har bara en svensk kompis här, annars så har jag inte sett till några andra svenska tyvärr :(



Kram Helen

Datum: 2009-05-18 Tid: 22:46:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0