Onsdag

Ville verkligen inte kliva upp ur sängen imorse. Var så fruktansvärt trött.. Att jag blev sen till jobbet gjorde inte saken bättre. Jag bestämde mig för att köpa en macka på cafeet nära jobbet för att jag inte hann göra frukost.. men självklart ska det ju vara fullpackat och jag måste vänta skitlänge på min lilla macka. kom ca 10 min för sent.. men men. det är första och sista gången.

Jobbet har iaf gått bra, förutom då att jag varit trött och mina händer just nu är i en rätt blå nyans. jävla blue loos!

läste ut the boy in the striped pyjamas när jag kom hem. Var alldeles för trött för gymmet och kände för en kväll i sängen läsandes.. så nu är den utläst (sjukt bra bok!) till veckan ska jag se filmen :) Nu däremot ska jag lägga mig igen och börja läsa Män som hatar kvinnor. Jag hoppas den är så bra som alla säger :)

Imorgon blire jobb, gym och sen ska vi till wilfs pappa och käka middag. Vi hörs sen
Pusshej


2 kommentarer

Anonym

jag har hört att början till män som hatar kvinnor är rätt dryg, men att den sen bli bra! jag försökte mig på första kapitlet men hoppade över det efter ett tag :P

Datum: 2009-05-13 Tid: 22:41:53
fia

oj, den kommentaren var från mig..

Datum: 2009-05-13 Tid: 22:42:14
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0