So this is a complaint?

Jobbet har blivit lite mer spännande. Ni vet kvinnan vi hatar på jobbet. Hon som pratar om sig själv hela tiden, avbryter om man vill säga något och tror att hon är allas chef.. Hon skyllde iallafall på Ipe (som hon förövrigt är väldigt rasistisk mot.. han är från indien) när hon hade problem att hinna med det hon gjorde på jobbet. Grejen är att hon lekte med sin telefon och kom efter och det var inte alls Ipes fel.. Så jag sa till henne "If you stop playing on your phone you might not get behind". Då vart hon skit förbannad och började skälla på mig, jag hörde dock inte vad hon sa för jag vände ryggen till. Sen började hon kasta airfresheners mot mig och vissa landade på mig.

Så idag gick jag in till kontoret och pratade med dom om hur hon beter sig och ja.. nu ska dom ha ett snack med henne, för tydligen är jag inte den enda som har klagat. Vi ser väl hur det går. Annars är jobbet inte så spännande. Men vad kan man förvänta sig på en fabrik? Inte direkt glamouröst!


1 kommentarer

mamma

Bra gjort, hon kanske får kicken;) å då får du hennes jobb:) puss älskar dej

Datum: 2009-05-09 Tid: 13:00:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0