Sondagen

Igar kvall for vi till The Welly med Digsy, Kev, Kev, Clayton, Luke, Matt och Becky. Spelade biljard och drack och sa.. det gamla vanliga. Efter det drog vi till Uppermill till The Granby och The Waggon. Efter det vare dags for Church Inn dar vi tankt avsluta kvallen, men dar hittade vi Jon och hans polare som skulle in till Oldham och fira Bunnys fodelsedag.. sa vi tog en minibuss taxi in dit med dom och festade kvallen lang pa tokyos. Jag ar glad att vi for ut med dom, for dom ar alltid roliga att festa med. Det andra ganget vi hangde med innan ar ratt trakiga och ja.. jag vet inte.. gillar inte en person dar.. han gar mig pa nerverna sa jag hade en underbar kvall. Xzibit var dar och spelade och jag var sjukt taggad, men saklart var jag for full for att marka att han borjat spela och missade honom helt :P Men men, sant som hander. Kvallen var iallafall lyckad och vi kom hem klockan halv 6 imorse haha.

Idag har jag varit sjukt bakis och mest legat i sangen hela dagen. Skulle till gymmet men kande mig inte alls frasch nog for det sa jag har last lite, tvattat lite klader och sa.. Wilf och jag sag nyss Pineapple Express och nu ska vi strax ata och sen se RocknRolla..

Dags for jobb imorgon :( Men det ar en kort vecka.. sen jobbar jag en hel vecka och efter det har vi lang helg igen.. underbart :)

forresten sitter jag pa min svenska dator men kan inte skriva med åäö langre. Ratt skumt. :P

jaja, har kommer lite bilder fran igar.

nagon random brud, tim & jon

randon, tim, jon & wilf

Bunny, nagon, josh & tim

wilfy haha

jon, wilf, jag och random :P

tim, josh, jon & wilf


1 kommentarer

fia

tack gumman. nej, inte är det kul inte men det är ju tur att hon inte ska avlivas iallafall!

Datum: 2009-05-04 Tid: 22:27:28
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0