Tidsoptimist

Självklart missade jag tåget till Manchester så vi får åka in imorgon istället. Jag är verkligen sämst på att komma i tid och hinna med bussar och tåg. Jag är en tidsoptimist och jag är rädd att jag förmodligen kommer vara det hela mitt liv. Men men, jag har kul ändå.

Vi bestämde oss för att ha en myskväll hemma, för att spara pengar och vila upp oss. Så vi har just käkat pizza och vi ska strax se film. Det blir antingen RocknRolla (från samma människor som gjort Snatch, Lockstock and two smoking barrels och layer cake.. alla är superbra filmer! jag älskar brittiska filmer), eller mean girls.. en av mina absoluta favoriter haha. Jag har någon konstig kärlek till fjotisfilmer. Dom är så dåliga att dom blir bra.. men den här är enbart bra :P

Ska försöka ta mig till gymmet imorgon också. Men vi får se vilken tid vi hamnar i Manchester och när vi kommer tillbaka, för gymmet har öppet så konstiga tider.


1 kommentarer

mamma

Ja tidsoptimist har du alltid varit å kommer alltid att förbli:) men jag älskar dej ändå puss puss

Datum: 2009-05-10 Tid: 08:55:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0