Wilf Shaw

Maste bara fa saga ocksa:
Wilf ar den mest underbara personen jag nagonsin traffat och jag ar sa sjukt lyckligt over att jag har honom i mitt liv. Han ar den person som kanner mig bast och sett alla sidor av mig och som fortfarande alskar mig sjukt mycket. Han far mig att skratta nar jag ar ledsen, han far mig att kanna som att ingenting kan skada mig nar han haller sina armar runt mig, nar jag bryter ihop och saknar mina vanner och min familj finns han dar for mig och later mig grata ut pa hans axel..

"Du ar det basta som hant mig", "Du ar helt perfekt.. varenda lite del av dig", "Du ar den mest vackra personen i hela varlden", "jag alskar dig mer an allt annat i hela varlden", "Du ar den jag vill spendera resten av mitt liv med" osv ar saker han sager till mig dagligen.

Jag hoppas verkligen det ar vi foralltid.. for jag har aldrig varit lyckligare an jag ar just nu.
Jag ville bara saga det haha :)

JAG ALSKAR DIG WILF <3
25/3 2008 :)


3 kommentarer

fia

emelie då, du får mina ögon att tåras! ni är söta.

Datum: 2009-05-04 Tid: 09:43:56
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
Petter

Nu är de ju så här att jag är bäst, sen kommer slarvern där Wilf :) Man han gillas fast han är nr 2 :)

Datum: 2009-05-04 Tid: 09:48:59
mamma

Ja jag är åxå jätte lycklig över att han finns i ditt liv och tar hand om dej när jag inte kan, vill men kan ej:( så ta hand om varandra och va lycklig puss älskar dej så otroligt mycket:)

Datum: 2009-05-04 Tid: 19:54:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0