091123

Mandag igen. Och idag hade vi en urusel argenturarbetare pa jobbet. Hon ar fran afrika och forstar inte ett ord av vad vi sager men fragar inte vad vi menade utan gor istallet allt tvartemot det vi bad henne att gora. det ar valdigt frustrerande kan jag lova er!

annars har dagen gatt helt okej.. och nu ar jag antligen hemma. Saklart sa skulle det ju borja osregna sa fort vi klev ut ur fabriken.. men det ar sant man far leva med da man flyttat till detta land :P

nu hade jag tankt att titta pa lite glee tills wilf kommer hem. sen blir det att lasa ut min kara bok.
hej trakiga liv :P

ska iallafall vara ledig pa torsdag och kopa klart alla julklappar. Vilket kommer bli skont. Da slipper jag oroa mig liksom. Och jag tror jag vet vad jag ska kopa till alla sa, vi far halla tummarna att jag fixar allt :)

vi hors!


1 kommentarer

mamma

skulle inte du träna i måndags ;)) puss älskar dig

Datum: 2009-11-24 Tid: 15:12:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0