Bakning

Idag har dagen gatt jattefort. Jag tror det beror pa att jag ville att den skulle ga langsamt da det ar min sistadag som tonaring.. men man kan ju inte fa allt man vill ha :P

Efter jobbet sa for jag till Uppermill och kopte coccos och sen gick jag pa puben en svang med carol och rob och sen blev det bakning. har bakat kladdkaka och chokladbollar till imorgon. Kladdkakan blev valdigt uppskattad har hemma sa jag hoppas dom pa jobbet gillar den ocksa :)

Nu hade jag tankt se klart 17 again som jag borjade pa igar och sen blir det att sova :)

Vi hors!





1 kommentarer

mamma

Du är sååå duktig:) grattis än en gång min bästa i världen Emelie.... :)) <3 <3 <3

Datum: 2009-12-01 Tid: 11:32:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0