Fredag

Jobbet gick jatte jatte sakta idag, aven fast jag hade Harry potter att lyssna pa pa min ipod :P iallafall.

efter jobbet sa akte jag hem, degade framfor datorn och sen gjorde vi iordning oss och gick till the welly med digs kev och luke. vi spelade biljard och drack ol.

nu har jag just sett lite one tree hill och heroes. wilf luke och digs sitter nere och spelar xbox.. jag har forsokt stada ocksa for jag har angelica pa besok imorgon och det ser forjavligt ut har. wilf hade lovat att hjalpa mig men xbox ar mycket roligare.. sa jag skyller pa honom om det ser hemskt ut har.

jaja, imorgon blir det fotboll i huddersfield och tydligen ska matchen visas pa tv.. yeay :P efter det blir det greenfield och jag vet inte vad i ska hitta pa.. kanske promenad runt byn och sa.. vi far helt enkelt se.

jaja, hoppas ni har en bra helg.



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0