Fredagen

I fredags efter jobbet gick vi ner till King bill (en pub) och drack lite ol med kevin. det var typ jobbfest om man kan kalla det sa och det var forvanandsvart kul :) Jag vart lite lagomt packad da jag inte atit nagot under dagen (min forkylning har tagit bort min aptit :P) Och nar jag traskade hem runt 6 sa fick jag inte in nyckeln i nyckelhalet och carol rob och wilf skrattade gott at mig :O

Jag och Wilf tog tio i 7 taget in till manchester. Han hade en vaska med sig och jag tjatade for att fa veta vad det var i den men han berattade aldrig. Borjade ma jatte illa pa taget och vart alldeles kritvit sa var tvungen att springa in pa toaletten. Dar inne fick jag sitta tills vi anlande till manchester. inte for att jag spydde (vilket jag inte gjorde) utan for att taget blev jattefullt och jag kunde inte ta mig ut haha.

Iallafall. I manchester tog vi en taxi till Princess street och helt plotsligt star vi utanfor ett hotell.. Wilf hade alltsa bokat ett hotellrum at oss for kvallen och jag var overlycklig :)

Vi tog en taxi tillbaka till centrum och kakade middag pa Chiquitos, kopte lite smycken och smink da wilf glomt att ta med sig det at mig :P och sen gjorde vi oss iordning for att ga ut pa 5th avenue som var ungefar 30 sek fran hotellet. Halvvags dit insag jag dock att jag glomt mitt pass hemma sa det var bara att traska tillbaka sitallet. Vi kopte dock godis och dricka och bestallde en film till rummet. sa det vart en myskvall helt enkelt vilket formodligen fungerade battre da jag fortfarande ar valdigt forkyld.

Hade iallafall en underbar kvall och wilf ar varldensbasta pojkvan :)





1 kommentarer

fia

nej va sött! ska tvinga christoffer att göra detsamma för mig någon gång!

Datum: 2009-11-30 Tid: 22:10:46
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0