Great day :)








Vi akte ju som sagt och tittade pa fotboll idag. 14 000 pers och vi vann med 6-0 mot stackars Wycombe som hade typ 20 personer i deras hejarklack :P Det var iallafall mycket drag och vi var alla lyckliga da vi tog oss ut darifran efter den stora vinsten. det enda negativa var att kaffet som jag behovde for att varma upp mig smakade piss! haha

Efter det hade jag tankt visa Angelica vart jag bor, men det sporegnade och det ar inte sa spannande att ga omkring i Greenfield i regnet, speciellt inte da Angelica bara hade tygskor pa sig.. sa vi bestamde oss for att aka till Ikea da hon inte varit dar sedan hon flyttade hit.

Sa vi kakade kottbullar, potatis, graddsas och lingonsylt, prinsesstarta och daimtarta. Gick runt och tittade en massa och gick aven in till matshoppen och kopte lite knackebrod, pepparkakor och kaviar saklart :) Hade tankt kopa en massa inne pa ikea, hittade supermycket.. men jag jag insag att jag inte hade sa mycket pengar kvar sa jag fick lamna en massa fina saker kvar i affaren :(

Taget gick saklart sonder mellan Manchester och Ashton sa jag fick sta i kylan i over en timma innan jag gav upp och tog bussen istallet. sloseri med pengar, men vafan jag ville hem och mysa med min nya filt och mina doftljus :)

Nu tittar jag pa x factor aven fast jag lovat mig sjalv att aldrig titta pa det igen efter forra veckans skandal.. men jag kan inte lata bli, speciellt itne nar det ar queen weekend.. karlek till queen :)


2 kommentarer

mamma

Låter som en alldeles underbar dag tycker jag:)) utom tågresan då.... skit tåg ;)

Datum: 2009-11-15 Tid: 12:44:57
mamma

Puss älskar dig :)

Datum: 2009-11-15 Tid: 12:45:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0