helg

Antiligen sa ar den efterlangtade helgen har.
igar efter jobbet sa gick jag hem och gjorde mig iordning och tog sen taget in till manchester. angelica motte upp mig pa victoria station och vi gick till tesco och kopte gotta, harfarg och juice och sen gick vi hem till henne. Jag forsokte farga hennes har blondt, men det blev ratt orange.. jag kanner mig elak haha.

efter det blev det ben&jerrys, man som hatar kvinnor och en massa snack. var otroligt mysigt och det kanns skont att faktiskt ha en tjejkompis :)

Vaknade upp imorse och angelica hade tragit till jobbet. jag diskade lite och stadade upp lite.. laste lite och sen gick jag in till centrum. Handlade skor at mamma som hon ville ha och sen kopte jag en present till wilf for att han ar bast.. ett xbox spel :P lamnade nyckeln till angelica kopte macka till wilf och gick pa starbucks en svang.

nu ar jag hemma. har last lite och nu blir det att titta pa greys anatomy. det ar bonfire night i helgen eller ja, det var i torsdags men dom flesta firar pa helgen. den firas som typ jubileum etfer att guy fawkes forsokte spranga the house of parliament typ. sa vi ska upp till rob och carols kompis bert ikvall som har en farm och ska ha en bonfire och dricka lite ol tror jag. blir mys :)

aterkommer sen :)
pusshej


3 kommentarer

mamma

Låter som en underbar helg :) å det är du värd:)) tack för att du köpte skorna... du är bäst puss älskar dig <3

Datum: 2009-11-08 Tid: 12:19:06
Petter

Koooooooom hem, vi börjar sakna diiiig.

Vi saknar allt, och där ute är det så kaaaaaaallt.

Kom hem, försök på nytt fly igen.

Jag ger dig att, staaaaaaaana hemma ett bra tag igen!

Datum: 2009-11-09 Tid: 22:50:24
mamma

Hahahaha ja du petter annars så mår du bra :)

Datum: 2009-11-10 Tid: 14:59:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0