Helgen

I fredags var det ju jobb som vanligt, och efter det sa for jag hem, gjorde mig iordning och sen drog jag in till Manchester for att dricka lite vin med Angelica. Jag motte upp henne pa jobbet och sen gick vi till en pub i northern quarters (har inte ens varit dar an haha) det slutade med att vi delade pa 2 flaskor vin, jag ringde wilf och sa att jag skulle komma hem for angelica tyckte vi skulle ut och dansa. och aldrig att man bangar :P sa vi gick och forsokte hitta en taxi. vi stod och vantade vid nagot stalle dar ett par stod och vantade ocksa. angelica borjade forsoka flagga en taxi och paret vart irriterade for att dom hade varit dar langre. sa jag sa at dom att vi skulle ga nagon annan stans och att vi inte skulle stjala deras taxi. nar vi gatt ivag en svang sa hittade vi en. den stannade vid ett rodljus just bredvid paret som inte hittat en taxi an och killen var flygforbannad och forsokte ta sig in hahah.

vi drog till the venue och dansade loss hela kvallen och drack billiga redbull och vodkas :P traffade massa trevligt folk och en valdigt otrevlig tjej fran skane. tog en taxi hem runt 3 :P Sjukt trevlig kvall, tack sa jakla mycket angelica :)

nar jag kom hem at jag wilfs rester av sin pizza, lekte med jack och var allmant dryg och kom inte isang forran klockan 5 :P Nar jag vaknade upp hade jag ont i hela kroppen. men det ar nagot man far ta helt enkelt :P

Runt 6 akte vi in till manchester och gick och kakade pa en italiensk restaurang. sa otroligt gott. kakade stek, klyftpotatis, vitloksstekta champinjoner och beasas.. jag hittade beasas! overlycklig :P vi kopte aven en massa bocker :P nordar som vi ar. Sen for vi hem. jag nordade vid datorn och wilf framfor xboxet och sen var det dags att ga och sova :P

idag har vi bara sloat. wilf har varit pa fotboll och jag har degat i soffan. stadat upp lite eftersom att carol coh rob kom hem fran skottland idag. dom har varit och bott i slott. det vill jag ocksa gora :( gick och handlade och hittade leverpastej och blev overlycklig :P sa jag har kakat den hela dagen haha.

nu tittar jag pa xfactor. sen blir det antignen wire eller sa ska jag lasa. har kopt den forsta boken ur trueblood serien.. tankte se om dom ar bra lasning.. annars laddar jag hem serien for jag vet mamma alskar den och tycker jag ska se den. men jag ger boken en chans forst :)

vi hors sen. aterkommer med lite bilder ocksa sen :)
puss


1 kommentarer

ina

ha en bra dag .D

Datum: 2009-11-03 Tid: 09:50:49
Blogg: http://stocklyn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0