justja

maste anda saga att det roligaste idag var forst och framst da vi skulle ga till bussen och vi ska ga over vagen och angelica snubblar och nagra grabbar i en brandbil borjade applodera at henne. sen nar vi val kommer till trafford centre ar det en man som ska ta kort pa oss med angelicas kamera och vill sen att vi tar kort med honom och att jag skulle vara med i bilden. var oerhort pinsamt..

och igar kvall ocksa da vi skulle springa over vagen och en bil borjar gasa da jag gar framfor den for att skramma mig och killarna i bilen asgarvar at mig for att jag hoppade och skrek och borjade springa :P

nuar jag trott och borde sova!


1 kommentarer

fia

haha, ta han du så tar jag varulven ;) blev nästan arg för att hon valde edward istället för honom!

Datum: 2009-11-22 Tid: 01:11:51
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0