Onsdag

Fick ga hem klockan 1 idag pga att jag hade fruktansvard huvudvark och for att vi var for mycket folk pa jobbet.. sa jag tog tillfallet i akt och akte hem for att vila upp mig. har legat i sangen och tittat pa heroes och tyckt synd om mig sjalv. strax ska vi kaka middag och sen blir det lasning for hela slanten.. fick min bestallning fran amazon igar, underbart :)

annars hander det ingenting. ska kanske hanga med angelica i helgen, annars sparar jag pengar till min fodelsedag da wilf planerat en liten overraskning :)

vi hors


1 kommentarer

mamma

Jag tycker åxå synd om dig ;) puss älskar dig

Datum: 2009-11-12 Tid: 11:00:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0