Soppa

Idag har jag varit duktig. Jag har lagat spenatsoppa for forsta gangen. aven fast jag var tvungen att ringa mamma 2 ganger under tiden jag lagade maten sa jag var jag valdigt stolt over mig sjalv och alla alskade den.. sa mer spenatsoppa at folket!

det ar forovrigt en av mina absoluta favoritratter och nyttigt ar det ocksa :) Farmor brukade gora det at mig nar jag var liten sa jag tankte mycket pa henne idag.. men jag far se henne och alla andra om dryga 4 veckor :)

annars dag? jag och wilf har just sett lite the wire och nu hade jag tankt vara trakig och lasa lite ur min bok.

jag vill att det ska bli helg. for da blir det new moon med angelica och julshopping pa trafford centre! kommer spendera for mycket pengar men jag ser anda framemot det :)

vi hors!




1 kommentarer

mamma

Du är så duktig å det ser faktiskt jätte gott ut... nu vart jag sugen :) puss puss

Datum: 2009-11-19 Tid: 21:06:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0