Urs och fy

Var tvungen att traska hem fran jobbet pa forsta rasten klockan halv 11 idag for att jag madde skit :( min hals har blivit varre och jag madde illa och hade huvudvark.. kunde inte prata normalt heller.. Pa vagen hem gick jag in pa apoteket och kopte nasspray, halstabletter och nagon grej man her i kokande vatten som innehaller paracetamol och grejor som tydligen ska gora mig frisk.. vi far se helt enkelt. Det ar ju iallafall skit att jag blivit sjuk nu da det ar sa mycket som ska handa i helgen och nasta vecka. men sa ar det alltid med mig :(

har iallafall legat i soffan och sangen hela dagen och tittat pa film (I love You Beth Cooper) och tittat pa lite sing-a-long och grejor. Sen somnade jag runt klockan 6 och nu ar jag vaken igen. har kakat spenatsoppa som carol lagat men den vart inte lika kramig och god som min.. jag ar ju mastaren ;) och nu ska jag sloa och forsoka bli trott sa jag kan sova. Ska se hur jag mar imorgon bitti men som det ser ut nu sa lar det inte bli nagon julklappshandling :(

jaja, hoppas ni mar bra iallafall!
Puss


1 kommentarer

mamma

stackars dig:( krya på dig nu så du orkar med nåt kul... puss älskar dig :))

Datum: 2009-11-26 Tid: 13:37:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0