Fredag

jobb jobb och ater jobb. det har gatt ratt bra dock, forutom att den laskiga mannen som ar besatt av mina fingrar har slutat prata med mig men istallet borjat stirra. han stirrar och stirrar.. ler lite laskigt och jag vill typ grava ner mig nagonstans. han ska borja jobba nagon annanstans nasta vecka och tydligen ville han ta med sig tarta in till jobbet for att det var hans sista dag. HALLA? alla hatar honom och han ar en argenturarbetare. vafan ska han ta med sig tarta for? som att vi bryr oss? han ar iallafall bannad fran sachets da han fatt manga klagomal och aven fast han inte kan gora nagot av jobben vi satter honom pa vill han lara sig hollys. och hon ar linemanager och skoter om allt som har med airfreshenersmaskinen att gora. skumt :S

iallafall. Wilf ar pa battringsvagen och jag hoppas att jag inte far forkylningen han hade. jag ar lite krasslig, men det ar allt. ingen feber eller nagot och jag hoppas det haller sig sa (ta i tra).

Adam var forbi idag och eftersom att han har tagit korkortet sa korde han oss till kfc for mat. jag gillar inte kfc dock och var inte sa hungrig sa det var mest sloseri med pengar :P

iallafall. jag och wilf har legat och tittat pa the wire hela kvallen, forutom mina the hills, the city och greys anatomy avsnitt da. och nu hade jag tankt att lagga mig och sova. ska upp och jobba imorgon. bara till klockan 1 dock vilket kanns javligt skont.

forovrigt fick jag ett samtal av johanna och alexandra ikvall vilket var underbart. jag saknar dom i mangder. menv i ska ju somsagt boka flygbiljetterna hem i helgen sa jag far se dom om 11,5 vecka :) och familjen da saklart.

nej nu blir det sangen. vi hors sen :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0