Mandag

Idag har varit en katastrof dag igen.

En av maskinerna pa the airfreshener line har inte fungerat (den som inte fungerade i lordags) och nar den val borjade fungera ser jag hur gel borjar rinna ut over golvet.
"HOLLY!! SOMETHINGS NOT RIGHT!" och det visar sig att motorn till gelmaskin grejen har ramlat av och istallet for att gelen hamnar i plastforpackningarna sprutar det ut pa golvet istallet.

Richard borjar forsoka satta ihop maskinen igen och holly tog fram gelsugaren for att fa upp allt fran golvet. Da borjar "dammsugaren" ryka.
"holly? is it supposed to do that?" och sen hor vi en small och nagot lyser till i den och det kommer mer och mer rok ur den. ja da har den ju sprangts eller nagot.

sa vi har packat neutradol hela dagen istallet :P skont iofs eftersom att det ar slappt jobb. och sen fick jag skrattanfall den sista timman ocksa. jag ar konstig. och formodligen fattar ni ingenting av det har inlagget. men jag bryr mig inte :P

vi hors


1 kommentarer

mamma

Hahahahahaha, vilken jävla tokrolig dag :) jag ser ju allt framför mig, å Hollys kommentar :D ja ni är för roöiga ni..... puss älskar dig

Datum: 2009-10-12 Tid: 22:15:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0