Overtime

Jobbade over ikvall till klockan 9. ville egentligen inte men behover verkligen pengarna (speciellt da vi ska till sverige i jul) sa var helt enkelt tvungen. vi gjorde dock blue loo vilket var skont, lite omvaxling.. nar vi hade slutat jobba och jag skulle in till fikarummet och hamta min vaska ligger det nagot konstigt bredvid min stol under bordet. en bla plastpase med nagot morkt pa. da jag sparkar lite pa pasen ser jag att det ar en dod groda. en STOR dod groda.

VEM FAN LAGGER EN DOD GRODA BREDVID MIN STOL? jag skrek saklart och kev var tvungen att bara ut den till kontainern utanfor. jag tror det kan har varit ipe da det hande mellan klockan 7 och 9 och han akte hem klockan 8. den javeln ska fa imorgon haha :p

annars hander det ingenting. at just min subway macka som wilf kopt at mig i manchester. ska nog se ett avsnitt av the wire innan vi gar och lagger oss.

laddade forovrigt hem "mammas nya kille" igar och lyssnade pa 2 avsnitt idag. men jag forstar inte det roliga. :S

jaja, vi hors sen!
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0