Sondag

Tog en lang sovmorgon idag vilket jag tyckte jag fortjanade. Sen tog jag tag i tvatten och rensade bort klader jag aldrig anvander.. Annars har jag inte gjort nagonting. Gatt omkring med pyjamas, last lite, sett pa the wire med alskling och bara tagit det lugnt :)

Fick daremot nastan en hjartattack nyss da jag skulle lagga in lite snook pa min ipod och inte kunde hitta den. Kom pa att sist jag hade den var den i mina jeans, och jeansen tvattade jag idag. Jag fick panik men hittade min karesta i min vaska efter att ha sprungit runt som en galning. Hur skulle jag kunna leva utan min ipod? :P

jaja, nu ska jag sova. sa vi hors imorgon.
JAG SLUTAR KLOCKAN 5! JAG AR SA GLAD haha


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0