Mandag

Jobbet idag var inte speciellt spannande. Vi var lite folk vilket var skont, men imorgon kommer argenturarbetarna igen. Wilf kommer dock sa det kanns skont :)

Annars da? Designen ar pa plats. Tack Johanna :) Nu kanske man far lite mer tagg pa att blogga. Iofs hander det inte sa mycket just nu och jag kanner mig valdigt trakig, men jag ska forsoka bli battre.

Sen ar jag arg ocksa. Jag ar sa less pa att vissa personer beter sig som om det vore sa himla mycket battre an alla andra och skiter i folk som funnits dar for dem osv for att ga till nagon som behandlat dem som skit. jag vet inte.. jag ar bara less. jag orkar egentligen inte bry mig, men det ar inte rattvist mot mina vanner att de ska bli behandlade sa.

jaja, vad hander ikvall? jag ska nog mest bara lasa twilight och ta det lugnt. Min foralskelse i Edward har kommit tillbaka. Jag kanner mig som en riktig fjortis, men alltsa det gar inte att hjalpa :P Snart blir det middag iallafall. Far se vad vi kokar ihop :P

Vi hors sen! :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0