Sverige del 3 (Lordagen)


jag vaknade upp hemma hos pappa och farbror fredrik kom pa besok :)

pappa har lart ida att rocka haha


jag fick se bilen pappa byggt, den var haftig :)

det blev bus pa altanen med fredriks son anton, ida, farbror och pappa. jag var dock for bakis for att delta.

det blev korvgrillning innan morgan kom och hamtade mig och skjutsade mgi till bygde.

hemma var forberedelserna i full gang!

mamma och hennes nya frisyr :)

johanna kom forbi saklart :)

hon hade med sig sprit haha


maaaaaaat

sofia och christoffer kom pa besok :)

vi satt och pratade och myste

vi for forbi rille dar vi hangde med kornelia och ida (som aven kom forbi pa kraftskivan) och alla andra som var hos honom pa fest



fina toser :)
och sen bar det hem och jag dackade ratt fort :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0