Ojsan

Rakade visst somna klockan halv 7 igar. Och vaknade halv 7 imorse. Det behovde jag tror jag. Hann iaf med massor i morse. Dusch, slappande, mala naglar osv :P skont nar man slipper stressa :P

Annars har dagen gatt helt okej. Holly sitter i fast i portugal sa vi slipper henne. Visst tycker jag synd om henne, for dom har nu sagt att det kommer ta iaf 3 veckor for henne att komma hem. Men en del av mig tycker faktiskt det ar skont. For alla ar pa sa mycket battre humor nar hon inte ar dar och forsoker fa folk att bli ovanner.

Den har vulkanen ar ett elande. Men sa lange den inte forstor min hemresa i Juli sa bryr jag mig inte. eller visst tycker jag synd om mamma om hon inte kan aka till turkiet. Man mamma, ni far val ta bilen? :P

Sen sa har jag inte sa mycket vettigt att skriva. Sa jag delar med mig av en lat jag ar besatt av just nu..



1 kommentarer

mamma

Men hörreduru:P nu ska du vara snäll.... bilen ja den var ju rolig ;) puss på dig åxå älskar dig <3

Datum: 2010-04-21 Tid: 10:10:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0