Aj aj aj

Sitter på jobbet och har ont. Min rygg tycker inte om mig. Skulle egentligen jobba över ikväll men jag ska nog gå till gymmet istället och be dom fixa ett träningsschema för mage och rygg så jag kan jobba upp mina muskler. Tror det har mycket med det att göra.

annars då? De jobbiga människorna på jobbet har köpt iphones. En likadan som mig och en ny iphone 4. Dom visar mig hur den funkar och så. Nådigt less är jag. Jag har haft min i 7 månader så jag vet hur den fungerar. Åh jag älskar verkligen mina kära arbetskamrater.......


1 kommentarer

mamma

ajajaj... låter inte bra :( du måste sköta om dig <3 hahahah ja dom är för roliga...vilket järngäng :) puss älskar dig...ps. har fått ditt brev...ds

Datum: 2010-08-23 Tid: 15:39:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0